مجموعه تولیدی گل نفیس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

جا کلیدی دیواری شیک

جا کلیدی چوبی گل چینی

جا کلیدی دیواری شیک : هر خانه ایی نیاز به یک جا کلیدی زیبا و تزیین داخلی شکیل دارد، تک تک المانهایی که در منزل خود بعنوان تزیین داخلی استفاده میکنید میتواند حال خانه شما را بهتر کند، گاهی با یک تغییر کوچک و یا اضافه کردن یک گل یا جا کلیدی یا جاعودی زیبا در منزل ویا حتی گل کوچک مصنوعی روی میز یا یک گل مصنوعی متوسط کنار مبل میتوانید رنگ و روح خانه خود را عوض کنید

جا کلیدی دیواری شیک
جا کلیدی بتنی دیواری

با استفاده از یک جا کلیدی زیبا ورودی منزل را تزیین کنید

بله شما با یک جا کلیدی زیبا میتوانید سلیقه خود را از ورودی خانه به رخ بکشید البته المان ها و ابزارهای دکوری دیگر در راهرو خانه ویا دیوار ورودی میتوانید تاثیر چشم گیری داشته باشد بنابر این باید خیلی هوشمندانه و کاربردی اکسسوری ها و دکوری های خانه را انتخاب کنید تا بتوانید به جذابیت منزل خود بیافرایید.

جا کلیدی دیواری شیک چه تاثیری در تزئین ورودی منزل دارد؟

همه میدانیم که نداشتن جا کلیدی میتواند چقدر آزار دهنده باشد، یکی از مشکلات عمده ما گم کردن و یا فراموش کردن جای قرار گیری وسایل و مخصوصا کلید هایمان است . شاید برای همه ما این پیش آمده باشد که کلید های خود را گم کنیم و یا زمانی که کلید های خود را میخواهیم باید دایما بگردیم و دچار پریشانی ذهن میشویم، راه حل این مشکل داشتن یک جا کلیدی زیبا در نزدیکی درب ورودی می باشد که بلافصله بعد از ورود به خانه کلید ها و حتی عینک و وسایل کوچک خود را به آن آویزان کنیم، با این راهکار از این مشکل به زیبایی عبور میکنیم

اما در صورتی که در خانه هم کلیدها را گم می‌کنید، حتما یک جا کلیدی خوب در راهرو و دیوار ورودی خانه نیاز دارید که بهترین جا برای قرار دادن سوئیچ و کلیدهای دیگر باشد. در عین حال جا کلیدی می‌تواند در کنار کاربردی بودن خود، تبدیل به ابزاری دکوراتیو و جذاب برای زیباتر کردن دیوار و راهروی خانه باشد.

انتخاب جا کلیدی

انواع جاکلیدی دیواری مناسب برای هر سلیقه

با توجه به تعداد کلیدهایی که دارید و مناسب با دکوراسیون منزلتان، انواع مختلفی از جاکلیدی های دیواری توسط تولیدی گل نفیس طراحی و ساخته شده اند که از آن میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جاکلیدی سنتی: این مدل جا کلیدی مناسب خانه هایی با دکوراسیون سنتی و افراد علاقه مند به این سبک می باشد. شما می توانید رنگ این جاکلیدی را با عناصری مثل جاکفشی و تزیینات خانه هماهنگ کرده و ظاهری زیبا برای فضای داخلی منزلتان ایجاد کنید.

جا کلیدی فانتزی: مدل های فانتزی نیز طرفداران خاص خود را دارد و اغلب در دکوراسیون های مدرن از آن ها استفاده می شود. این مدل از جاکلیدی ها که از تنوع زیادی برخوردارند و به راحتی با فاکتورهای مختلف دکوراسیون منازل ست می شوند و ظاهری شیک به خانه شما می دهند. شما می توانید علاوه بر کلید برای آویزان کردن وسایل کوچک دیگر مثل عینک نیز از آن ها استفاده کنید.

جاکلیدی شما میتواند به عنوان یک تابلوی زیبا جهت خوش آمد گویی در کنار درب یا دیوار ورودی منزل شما باشد و زیبایی چشم نوازی را به ورودی خانه شما بدهد .

اگر میخواهید یک جا کلیدی با قیمت مناسب داشته باشید دست به کار شوید و از محصولات گل نفیس دیدن فرمایید ، مجموعه گل نفیس با تولید انواع جا کلیدی، لوازم تزیینی منزل و محصولات کادویی پیش رو در ارائه زیبای منزل شما می باشد .

اگر هنوز هم برای مکان نمایی جا کلیدی های تان دچار مشکل هستید، می توانید از ما مشاوره بگیرید و چیدمان منزل خود را به ما بسپارید .

جنس های مختلف جاکلیدی دیواری

امروز ما مدل های متنوع جا کلیدی را در جنس های مختلف و متفاوت طراحی و به بازار عرضه میداریم که میتوان گفت پر مصرف ترین آنها به شرح زیر می باشد:

جا کلیدی چوبی: 

یکی از محبوب ترین مدل های جا کلیدی، طرح های چوبی آن می باشد که علاوه بر زیبایی حس طبیعت دوستی را در افراد القا می کند. این جنس از آن جهت که در رنگ های متنوعی عرضه شده است و به راحتی با دکوراسیون های مختلف ست می شود، جز مناسب ترین گزینه ها برای تمامی منازل می باشد.

جاکلیدی خمیری: 

جاکلیدی های خمیری برای منازلی با تزیینات و دکوراسیون خاص استفاده می شوند. از آن جایی که این مدل ها در رنگ های متنوعی تولید می شوند، می توان با کمک آن ها، ظاهری شاد برای خانه ها ایجاد کرد.

جاکلیدی بتنی:

جاکلیدی های بتنی سنگی جز مقاوم ترین انواع می باشند که به راحتی دچار آسیب و یا تخریب نمی شوند. اگر شما به دنبال یک جا کلیدی با دوام و ماندگار برای استفاده طولانی مدت هستید، مدل های مختلف جاکلیدی های بتنی بهترین گزینه برای شما می باشند.

طرح جا کلیدی فانتزی و ساده

برای ساخت جاکلیدی از متریال های مختلف نظیر پودر سنگ، خمیر گل چینی جهت گل آرایی روی کار، چوب و ام دی اف و … استفاده می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل و طرح سایر وسایل منزل تان ، جاکلیدی شیک و خاصی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جاکلیدی را می توانید روی دیوار راهرو یا دیوار ورودی یا حتی دیوار اتاق ها نصب نمایید از این رو بهتر است برای جذابیت تزیین دیوارهای منزل تان در هنگام انتخاب رنگ جاکلیدی، دقت لازم را به خرج دهید.

جاکلیدی ها در انواع رنگ های تیره و روشن و خنثی موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید رنگ جاکلیدی با سایر رنگ های به کار رفته در دکوراسیون منزل مطابقت و همخوانی داشته باشد بهتر است رنگ آن را از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید در دکوراسیون داخلی منزل تان تنوع ایجاد کنید می توانید جاکلیدی با رنگ های روشن و تیره نظیر قرمز و مشکی و سرمه ای و … را برای نصب روی دیوار انتخاب نمایید.

در طراحی برخی از جاکلیدی ها از ترکیب گل مصنوعی کوچک و رنگ های متنوع استفاده شده است که این طرح ها نیز زیبا هستند و باعث خلق تزیینی متفاوت روی دیوار منزل می شوند.

جا کلیدی دیواری

انتخاب سایزی مناسب برای جاکلیدی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید به جاکلیدی غیر از کلید وسایل دیگری نظیر کت و روسری و چتر و … را آویزان کنید بهتر است اندازه جاکلیدی را بزرگ انتخاب نمایید همچنین اگر دیواری که برای نصب جاکلیدی در نظر گرفته اید کوچک می باشد بهتر است ابعاد جاکلیدی را متوسط یا کوچک انتخاب کنید.

روی برخی از طرح های جاکلیدی نوشته هایی درج شده اند که این مدل ها نیز فانتزی و خاص می باشند و از آن ها اغلب برای دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. جاکلیدی ها در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر دایره و مثلت و لوزی و … طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید جاکلیدی منزل تان شکلی خاص داشته باشد بهتر است مدل آن را از بین اشکال چند ضلعی انتخاب نمایید.

خرید اینترنتی انواع جاکلیدی دیواری

امروزه در کنار روش های مرسوم خرید مثل مراجعه حضوری به چندین فروشگاه و جستجو در میان محصولات عرضه آن ها که از گذشته مرسوم بوده است، افراد به دنبال روش های سریع و آسان تری برای تهیه اقلام مورد نیاز خود می باشند. خرید آنلاین یکی از مناسب ترین روش ها برای صرفه جویی در زمان و هزینه به خصوص با وجود سپری کردن ساعات طولانی بیرون از خانه و در محل کار می باشد. به همین منظور تولیدی گلن نفیس مجموعه ای از شیک ترین و با کیفیت ترین محصولات را برای فروش اینترنتی عرضه کرده است. شما می توانید  کالای مورد نظر خود را از میان تنوع بالای طرح های عرضه شده انتخاب کنید. به علاوه خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که با برخورداری از تخفیف های ویژه سایت، لذت یک خرید ارزان قیمت را تجربه کنید.

سفارش عمده جا کلیدی

مجموعه گل نفیس با بیش از 400 پرسنل در زمینه تولید کالای تزیینی خانه آماده فروش انواع محصولات مانند جا کلیدی، جاعودی ، گل لوستر و انواع گل های مصنوعی و کادیی به سراسر ایران می باشد، اگر شما هم فروشگاهی دارید که در زمینه فروش لوازم منزل فعالیت میکنید میتوانید براحتی از طریق شماره تماس های موجود در وبسایت و یا لینک زیر با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید و بصورت عمده خرید نمایید

همچنین ثبت سفارش عمده برای همکاران از طریق واتساپ و تلگرام نیز امکان پذیر میباشد .