مجموعه تولیدی گل نفیس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

جاعودی زیبای نفیس

جاعودی سنگی

جاعودی زیبای نفیس به محل نگهداری عود و بوی سوختن عود اطلاق می شود. در این جا، بسته به نوع جاعودی، ممکن است یک وسیله دکوری باشد که برای نمایش عود در خانه یا محل کار استفاده می شود، یا یک وسیله قابل حمل است که به عنوان جاعودی سفر استفاده می شود. این وسایل معمولاً از جنس بتن، چوب، سنگ و یا شیشه ساخته شده و با طرح و دکوراسیون متنوعی ارائه می شوند.

انواع جا عودی

جاعودی چوبی

این پایه ها از چوب ساخته شده اند که حسی سنتی و طبیعی به شما می دهد. برای ساخت طرح های مختلف از چوب استفاده می کنند که با استفاده از آن می توان به جذاب ترین شکل ها دست یافت.

جاعودی سرامیکی

یکی دیگر از انواع جای عودی که جنس آن از سرامیک می‌باشد. مدل‌های این نوع عود سوز بسیار متوع و زیبا هستند اما احتمال شکستن آن زیاد می‌باشد. این مدل از سرامیک ساخته شده و طرح های زیبا و خارق العاده ای با این متریال ساخته شده است.

جای عود جنس فلزی

اگر به دنبال طرحی جذاب و سلطنتی هستید این مدل برای شماست. این مدل در رنگ های طلایی و مشکی عرضه می شود تا منحصر به فرد و شیک باشد.

جاعودی سفالی

برای ساخت این مدل از چوب و سفال همزمان استفاده می‌شود. همچنین در برخی مدل ‌ها علاوه بر جای عود می‌توان شمع را نیز قرار داد. ای نوع جاعودی کالای بسیار زیبا دکوری ست که در ان واحد از یک وسیله برای دو مورد می‌توان از آن استفاده کرد. این مدل که از سفال ساخته شده است، حس سنتی را برای شما تداعی می کند. تنوع شکل این مدل به اندازه مدل پلی استر است.

جاعودی فانتزی

جاعودی‌های آبشاری معمولاً برای عودهای خوشبو مخروطی استفاده می‌شود. در این مدل جاعودی، عود مخروطی در قسمت بالای جاعودی قرار می‌گیرد و دود آن از پایین عود خارج می‌شود. مسیر خروج عود، در این جاعودی طوری طراحی شده است که همانند ریزش آب از یک آبشار به نظر می‌رسد.

جاعودی همراه شمع و نمک

روشن کردن شمع، عود در کنار نمک در یک گوشه محیط، باعث پاکسازی محیط و دفع انرژی های منفی و جذب اترژی‌های مثبت می‌شود.هر 3 مورد در این مدل از جاشمعی و جاعودی در کنار مجسمه بودا، به شکل زیبا و دلفریبی چیدمان شده‌اند.

جاعودی همراه شمع

استفاده از شمع در کنار عود بسیار مرسوم است؛ بنابراین داشتن یک جا عودی زیبا در کنار شمع انتخاب بیشتر افراد می‌باشد

جاعودی پلی استر

پرکاربردترین ماده برای ساخت این جاعودی پلی استر است. این جاعودی در انواع طرح های محبوب مانند پر، آبشار، مجسمه بودا و طرح های جذاب دیگر عرضه می شود.

جاعودی شیشه ای  

انواع طرحهای جا عودی

نقوش زیادی روی این ظرف وجود دارد که از محبوب ترین آنها می توان به بودا، اژدها، پر، آبشار، خانه، برکه، پرنده و سایر نقش ها اشاره کرد. طیف رنگ های این دستگاه به اندازه طرح های آن متنوع است و از نمونه های مشکی، نقره ای، سفید و طلایی بسیار استفاده می شود. از نمونه طرح های جاعودی میتوان به طرح بودا ،طرح خانه ،طرح آبشار ،طرح استوانه ، طرح پرنده

ابعاد و اندازه جاعودی

خوشبختانه وزن و اندازه این محصول بسیار متفاوت است. سعی کنید با تعیین وزن و ابعاد بر اساس محیطی که قرار است آن را در آن قرار دهید، بهترین بهره را از آن ببرید.

جاعودی ارزان از کجا بخرم

قیمت جاعودی های مارک خوب می تواند بسیار متفاوت باشد و بستگی به مدل و ویژگی های مورد نظر دارد. قیمت ها معمولاً در یک رنج وسیع قرار می گیرند، اما به طور کلی جاعودی ها با کیفیت خوب معمولاً از 20 هزار تومان تا 800 هزار تومان یا حتی بیشتر قیمت گذاری می شوند.

با توجه به مدل و خصوصیات خاصی که در نظر دارید، قیمت ها ممکن است متغیر باشند. ما در مجموعه گل نفیس انواع جاعودی با قیمت و کیفیت عالی را بصورت عمده و تک به مشتریان عرضه مینماییم . جهت بازدید از کالاهای تولیدی توسط گل نفیس بر روی لینک های زیر کلیک نمایید .

لینک های مرتبط :

کادوی ارزان

گل مصنوعی شکیل

جا کلیدی

بهتر است قبل از خرید، به تحقیق کردن و مقایسه قیمت ها در فروشگاه ها و سایت های مختلف بپردازید تا بهترین قیمت را برای جاعودی مورد نظرتان پیدا کنید. همچنین، به تخفیف ها و پیشنهادات ویژه در سایت گل نفیس نیز توجه کنید که ممکن است در خرید شما تأثیرگذار باشند.