مجموعه تولیدی گل نفیس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

بهترین هدیه روز مادر

تلما رز کادویی

در روز مادر پیدا کردن هدیه‌ای کامل و در خور می‌تواند چالشی شیرین برای همه ما باشد. همه ما می‌خواهیم با بهترین هدیه روز مادر، مادرانمان را شگفت زده کنیم. به همین دلیل، ما در گل مصنوعی نفیس،مجموعه‌ای از بهترین گل‌های مصنوعی لوکس را برای شما تهیه کرده‌ایم که هدیه ای با ارزش و ماندگار برای قدردانی از زحمات عاشقانه و محبت مادرانتان خواهد شد.

برای دیدن تنوع ببیشتر محصولات گل مصنوعی روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

گل هدیه روز مادر

باکس مخروطی گل رز

گل‌های مصنوعی رز

عموما گل‌های رز را به عنوان نمادی از عشق و عاشقی میشناسیم که به عنوان هدیه‌ به مادران داده می‌شوند. معنی و نماد رنگ گل های رز به شرح زیر است:

رز قرمز: نماد عشق و علاقه است و میتواند بهترین راه برای نشان دادن عشق شما به مادر و همسر باشد.

رز زرد: نماد دوستی است و می‌توانند بهترین انتخاب برای ابراز دوستی و محبت به مادر باشند.

رزهای صورتی: نماد سپاسگزاری است و می‌توانند بهترین انتخاب برای ابراز قدردانی به مادر باشند.

رزهای هلویی: رنگ نیز نماد قدردانی هستند و می‌توانند به عنوان هدیه‌ای مناسب برای روز مادر استفاده شوند.

انتخاب هر رنگ رز برای روز مادر بستگی به سلیقه و ترجیحات هر شخص دارد. مهمترین نکته در هدیه دادن این است که هدیه عشق و احترام شما را به مادران شما نمایان کند و به آنها نشان دهد که قدردان محیت و عشقشان هستید.

گل رز مصنوعی

گل کادویی رز شاخه ایی مصنوعی 1عدد گل

آمیتیس رز متوسط

آرتمیس رز

گل‌های مصنوعی سنبل

گل‌های مصنوعی سنبل به خاطر شادی و خوشحالی که به خانه می‌آورند، شهرت دارند. آنها همچنین به عنوان نمادی از عشق، احترام، وفاداری، قدرت و زندگی دوباره شناخته می‌شوند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود سنبل ها انتخابی ایده‌آل برای نمایش عشق پایدار بین مادر و فرزند باشند.

گل سنبل مدل سونیا (2)

گل سنبل مدل سونیا

گل سنبل مدل خورشید (4)

گل سنبل مدل خورشید

گل سنبل مدل ستاره (1)

گل سنبل مدل ستاره

گل داوودی مصنوعی

گل داودی نمادی از وفاداری و صداقت است. گل داودی برای اولین بار در چین کشت شد ، به همین دلیل این گل هنوز اهمیت فرهنگی عمیقی دردارد ، به ویژه در هنر. گل داودی یکی از چهار جنتلمن است که شامل شکوفه آلو ، ارکیده و بامبو می شود.

گل داوودی

گل داوودی مدل دریا

گل داوودی بنفش

گل داوودی مدل نوشین بازاری

گل داوودی فید قرمز

گل داوودی استانه ای بازاری

گل‌های مصنوعی بنفشه

گل‌های مصنوعی بنفشه نیز می‌توانند هدیه‌ای کامل برای روز مادر باشند. وقتی صحبت از نمادگرایی به میان می آید، گل بنفشه نمادی از عشق و محبت ظریف و همچنین ایمان، حیا، نجابت، وقار و شهود است.

بنفشه سفید

گل بنفشه سفید

بنفشه قرمز

گل خمیری بنفشه بزرگ

گل‌های مصنوعی ارغوان

از رنگ گل‌های درخت ارغوان برای توصیف رنگ شراب یا رنگ لب یار و گاهی از کلمه ارغوان برای اشاره به بهار بهره گرفته شده است. که یعنی در فصل بهار ارغوان (نماد معشوق) جامی از شراب ارغوانی رنگ به گل یاسمن (سفید و رنگ پریده، نماد عاشق) پیش‌کش می‌کند و او را رنگ و جلا می‌بخشد. زیبایی بی‌درنگ این گل‌ها به ما یادآوری می‌کند که زنانی که به ما زندگی داده‌اند، زیبایی و سخاوتی بی‌نظیر دارند.

ارغوان

ارغوان کاکتوس

ارغوان قرمز

ارغوان گل

سخن پایانی:

از گل‌های رز به عنوان نمادی از عشق و عاشقی، گل‌های سنبل به عنوان نمادی شادی و زندگی، گل‌های داوودی به عنوان نمادی از وفاداری و صداقت، و گل‌های بنفشه به عنوان نمادی محبت و عشق، یاد میشود. شما می‌توانید گل‌های مصنوعی را به عنوان هدیه ای با مفهوم و ماندگار و با ارزش به مادرتان هدیه دهید و احساسات عمیق خود را نسبت به او بیان کنید. این گل‌ها علاوه بر زیبایی و معنایشان، دارای مزایایی نسبت به گل های طبیعی میباشد مانند عدم نیاز به آبیاری و مراقبت ویژه هستند. بنابراین، این هدیه می‌تواند به طولانی برای شما کار آمد باسد و از آن‌ها لذت ببرید.