مجموعه تولیدی گل نفیس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

بهترین هدیه برای روز ولنتاین

بهترین هدیه برای روز ولنتاین

ولنتاین (Valentine) یا روز عشق یک روز خاص برای عاشقان است. افراد در روز ولنتاین به دیدار یکدیگر میروند و هدایایی را برای ابراز عشق به یکدیگر آماده میکنند. پیشنهاد ما به شما به عنوان بهترین هدیه برای روز ولنتاین پک های زیبا همراه با گل های رز هستند. گل های رز به عنوان گل عشق شناخته می شود و لوازم داخل پک، یک هدیه ماندگار برای عشق شما است. در روز ولنتاین دو نکته را فراموش نکنید این دو نکته شامل آرایش مخصوص روز ولنتاین و دوم کادو ولنتاین برای نشان دادن عشق و محبت است.

برای دیدن محصولات بیشتر از مجموعه ما روی کلمه کادویی کلیک کنید.

باکس کتابی ولنتاینباکس هدیه رز مربع کوچک 3عدد گل
باکس مخروطی گل رزباکس مقوایی مستطیل گل رز با 6 عدد گل رز
هدیه گلدان کادویی گل رز بتنی 1 عددیپلی استر طرح چوب گل و1خرس
پک هدیه چوبی خرس و گل مدل قلب

ولنتاین چه روزی است؟

جشن قدیس ولنتاین سال ۴۹۶ میلادی توسط پاپ ژلازیوس یکم به افتخار سنت ولنتاین روم ابداع شد. ژلازیوس یکم این جشن را در ۱۴ فوریه (25 بهمن) که روز کشته شدن سنت ولنتاین بود برگزار کرد.

اصل داستان ولنتاین چیست؟

ولنتاین

در یک افسانه قدیمی آمده است که: ولنتاین کشیشی بود که در قرن سوم در رم خدمت می‌کرد. در آن زمان امپراتور رم کلودیوس دوم بود. کلودیوس در چاره اندیشی برای جنگ به این نتیجه رسید که مردان مجرد، سربازان بهتر و متعهدتری نسبت به مردان متاهل هستند پس ازدواج را برای مردان جوان و مجرد ممنوع کرد. ولنتاین از شنیدن این فرمان ناعادلانه ناراحت شد و با کلودیوس مخالفت کرد، اما امپراتور به او توجهی نکرد و از فرمان خود بازنگشت. از آن پس ولنتاین به طور پنهانی در روز عشق(14 فوریه) مراسم ازدواج زوج‌های جوانی که به یکدیگر علاقه داشتند را برگزار می‌کرد و آن‌ها را به عقد هم در می‌آورد. زمانی که کلودیوس این موضوع را فهمید، ولنتاین را مدتی به زندان انداخت و سپس دستور اعدامش را صادر کرد. از این رو این روز بزرگ را روز عشاق مینامد.

هدیه خاص برای روز ولنتاین

پک های گل رز هدیه خاص برای روز ولنتاین است اما اگر شما بر این باور هستید که گل رز یک هدیه کلیشه ای برای ولنتاین است، به ادامه مطلب توجه کنید تا تفکر شما تغییر کند. گل رز به عنوان یک نماد رمانتیک دارای تاریخچه ای طولانی و باستانی میباشد و ما مفتخریم که این سنت را جلو ببریم.

گل های رز قرمز نماد عشق هستند، صدها سال است که گل های رز با اشتیاق و عشق همراه هستند، همین امر آنها را به هدیه ای عالی در یک روز بخصوص برای عاشقان تبدیل می کند.

انتظار شریک رابطه عاطفی شما از هدیه روز ولنتاین نمادی است که به او بگوید دوستت دارم و هیچ چیز مانند یک شاخه یا یک پک گل رز قرمز خیره کننده نمی گوید: دوستت دارم. اغلب خانم ها گل‌ها را دوست دارند، گل ها سراسر لطافت، سرزندگی و احساس هستند.

هدیه گلدان کادویی گل رز بتنی
هدیه جعبه کادویی گل رز بتنی گل مصنوعی

مفهوم و نماد گل رز

رایج است که رز قرمز مظهر احساسات عاشقانه و عشق است و این معنی برای قرن ها تغییر نکرده است. در زمان رومیان، ثروتمندترین شهروندان (همچنین خدایان و الهه‌ها) در آب پر از گلبرگ‌های رز غسل می‌کردند که عطر شگفت‌انگیز به همراه داشت. یکی دیگر از دلایل اهمیت رز قرمز، مسیحیان بر این باورند که گل قرمز نماد فضیلت مریم مقدس است از این رو رز قرمز به نمادی ماندگار از شور و عشق تبدیل شد.

باکس مقوایی مستطیل گل رز

پک های هدیه پیشنهادی ما

باکس های هدیه مجموعه نفیس میتوانند یک هدیه فوق العاده و منحصر به فرد برای روز های خاص و عاشقی شما باشند، محصولات کادویی مجموعه ما در انواع مختلف همراه با شکلات، عروسک و گل رز در طرح ها و شکل های مختلف موجود میباشند.

همچنین مجموعه نفیس تولید کننده انواع گل مصنوعی خمیری و چینی و گلدان های سرامیکی و مگنت  و جاکلیدی های فانتزی  و جاعودی می باشد که به صورت تک و عمده به فروش میرسند.