مجموعه تولیدی گل نفیس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

خرید کادو ولنتاین برای دختر

ولنتاین چه روزی است؟

روز ولنتاین یکی از مهم‌ترین روزهای سال برای زوج‌های عاشق است. ولنتاین ۱۴ فوریه (25 بهمن) است که به مناسبت بزرگداشت سنت ولنتاین برگزار میگردد. در این روز، افراد به یکدیگر عشق و علاقه خود را ابراز می‌کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای ابراز عشق، هدیه دادن است. اگر به دنبال یک هدیه خاص و ماندگار به دختر مورد علاقه خود هستید، در این مقاله از گل نفیس با ما همراه باشید.

تاریخچه ولنتاین چیست؟

ولنتاین در اصل نام کشیشی است که در قرن سوم، دوره امپراطوری کلودیوس دوم در کلیسا خدمت می‌کرد. در آن دوره کلودیوس به این نتیجه رسید که مردان مجرد را به جای مردان متاهل به سربازی بفرستد چرا که مجرد ها سربازان متعهد تری نسبت به متاهلین هستند، بنابراین آنها را برای سربازی اعزام میکزد و ازدواج را برای آنها ممنوع کرد. ولنتاین با این موضوع به شدت مخالفت کرد و با کلودیوس مخالفت کرد، اما کلودیوس به او توجهی نکرد. ولنتاین پس از آن به طور پنهانی در روز 14 فوریه برای جوانان عازم جنگ مراسم ازدواج برگزار میکرد و عشاق را به هم میرساند. زمانی که کلودیوس از این موضوع مطلع شد، ولنتاین را در ابتدا زندانی کرد و در اخر دستور اعدامش را صادر کرد. از این رو این روز بزرگ را روز عشاق مینامد.

کادو ولنتاین چی بخرم؟

در این مقاله، 4 پیشنهاد ویژه برای خرید کادو ولنتاین برای دختر ارائه خواهیم داد. این پیشنهادات شامل محصولات باکس کتابی ولنتاین، باکس مخروطی گل رز، و باکس خرس است. این محصولات همگی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید شده‌اند و می‌توانند هدیه‌ای ارزشمند برای عشق شما باشند. در روز ولنتاین دو چیز بسیار اهمیت دارد یک زیبایی و آرایش مخصوص روز ولنتاین و دو کادو ولنتاین برای نشان دادن عشق و محبت عشاق به یکدیگر.

پیشنهاد اول: باکس کتابی ولنتاین

باکس کتابی ولنتاین یک هدیه خاص و متفاوت است که می‌تواند قلب هر دختری را به تسخیر خود درآورد. این باکس شامل یک سرویس استیل: گردنبند و گوشواره، گل های رز دست ساز، باکس فوم دار مشکی با ابعاد ۱۷×۱۷ سانت میباشد. لازم به ذکر است، سرویس زیبایی که درون این باکس قرار می‌گیرد، می‌تواند نبا به سفارش شما از جنس استیل یا طلا باشد، شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و سلیقه دختر مورد علاقه تان، سرویسی را انتخاب کنید که شخص مورد علاقه تان از دیدن آن شگفت زده شود.

برای اطلاع از قیمت کادو باکس کتابی ولنتاین به صفحه محصولات مراجعه فرمایید و یا روی لینک باکس کتابی ولنتاین کلیک کنید.

بهترین هدیه برای روز ولنتاین

پیشنهاد دوم: باکس مخروطی گل رز

باکس مخروطی گل رز یک هدیه کلاسیک و زیبا است که همیشه مورد استقبال دختران قرار می‌گیرد. این باکس شامل ۶ عدد گل رز دست ساز است که در یک جعبه مخروطی شکل، با ابعاد 28*16 قرار گرفته است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه دختر مورد علاقه خود، تعداد گل‌های رز را انتخاب کنید.

برای اطلاع از قیمت کادو باکس مخروطی گل رز به صفحه محصولات مراجعه فرمایید و یا روی لینک باکس مخروطی گل رز کلیک کنید.

باکس هدیه

پیشنهاد سوم: کادویی گل و خرس

کادویی گل و خرس یک هدیه بامزه و دوست‌داشتنی است که می‌تواند لبخند را بر لب هر دختری بیاورد. این باکس شامل یک خرس پارچه ای، شکلات و یک قلب و یک عدد شیشه ویال به همراه باکس زیبای است . خرس عروسکی می‌تواند نمادی از عشق و محبت شما باشد.

برای اطلاع از قیمت کادو باکس خرس به صفحه محصولات مراجعه فرمایید و یا روی لینک کادویی گل و خرس کلیک کنید.

کادویی گل و خرس

پیشنهاد چهارم: کادوی خرس استوانه ایی شیشه ایی

کادوی خرس استوانه ایی شیشه ایی کوچک عروسکی از جذاب ترین ایتم های کادوئی برای ولنتاین میباشد. این کادو منحصر به فرد ذلببر یک هدیه زیبا ودوست داشتنی برای ابراز علاقه به عشقتان میباشد.

برای اطلاع از قیمت کادو باکس خرس به صفحه محصولات مراجعه فرمایید و یا روی لینک کادوی خرس استوانه ایی شیشه ایی کلیک کنید.