مجموعه تولیدی گل نفیس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

گل مناسب برای خانه

گل مناسب برای خانه

گل های مصنوعی برای استفاده در محیط بسته و سرپوشیده ساختمان ها ساخته شده اند و در مواجهه با عوامل طبیعی مانند: آب و هوا، بادو باران دچار افت کیفیت می شوند، بنابراین توجه داشته باشید که گل های مصنوعی نباید به مدت طولانی در معرض تابش نور خورشید قرار گیرد. گل های مصنوعی متناسب با فضای داخلی خانه در انواع و اشکال گوناگونی ساخته می شوند و تا جای ممکن، ظاهر و حس لمس گل های طبیعی در آن ها همانندسازی شده است. اخیرا با توجه به بالا رفتن کیفیت تولید گل های مصنوعی و به دلیل ظاهر طبیعی و ظرافت به کار رفته در آنها، بسیاری از مردم، از فاصله نزدیک هم به سختی متوجه مصنوعی بودن گل می شوند.

انتخاب گل مناسب برای خانه یکی از مسائل مهم در دکوراسیون منزل است. یکی از بهترین انتخاب ها، استفاده از گل‌ مصنوعی در دکوراسیون داخلی خانه است که همچنان متداول است. در خرید گل مصنوعی برای دکوراسیون مدرن باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید تا کاربری گل بسیار طبیعی به نظر برسد.
مهم ترین اصل در انتخاب گل‌ مصنوعی کیفیت و ظاهر طبیعی آن است. برخی از این گل ها انقدر به گل های طبیعی شباهت دارند که تا لمسشان نکنید متوجه مصنوعی یا طبیعی بودنشان نمیشوید. مجموعه ما (گل نفیس) تولید کننده انواه گلهای مصنوعی در کرج و سطح کشور میباشد، برای دیدن نمونه کار های ما روی کلمه محصول کلیک کنید.

گل مصنوعی مجموعه نفیس

گل مناسب برای پر کردن گوشه‌ های خانه

یکی از مشکلات بزرگ و سخت در دکوراسیون خانه پرکردن گوشه‌ های خالی است. گوشه‌ هایی مثل قسمت های بین راهرو و در یا کنار اتاق‌ ها و پنجره‌ ها که پر کردنشان دشوار است.

برای پر کردن این فضا ها یک‌ راه حل ساده و زیبا وجود دارد، استفاده از گل های مصنوعی با برگ‌ های همیشه‌ سبز. گل هایی با گونه‌ ای از برگ‌ های خاص در طرح‌ ها و اندازه های متنوع در مجموعه نفیس موجود است. با این کار به راحتی از گل مصنوعی برای تزیین گوشه های بلا استفاده خانه بهره برده‌اید.

گل صورتی تولید مجموعه نفیس

گل مصنوعی مناسب برای اتاق نشیمن

اگر فرصت ندارید هر روز گل‌ های طبیعی خانه را تعویض و یا به گلبرگ ها و خاک آن رسیدگی کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از گل‌ های مصنوعی متنوع و زیبا است. در تزئیین اتاق نشیمن با گلهای مصنوعی میتوانید معجزه کنید. در دکوراسیون نشیمن از اصلی ترین قسمت ها بزرگترین میزی است که وسط مبلمان قرار دارد، تزئین این میز اهمیت بسیار بالایی در نمای خانه شما دارد چرا که این میز می‌ تواند نقطه کانونی در دکوراسیون باشد و قرار دادن یک گل مصنوعی زیبا بر روی این میز میتواند باعث منتقل شدن انرژی مثبت در کل محیط شود.

ل مصنوعی برای دکوراسیون منزل

گل مصنوعی مناسب برای روی میز

از دیگر موارد با اهمیت برای دکوراسیون خانه با گلهای مصنوعی: نوع و رنگ آنها است. در کنار رنگ سبز گل‌ های مصنوعی بهتر است از دو یا چند رنگ دیگر نیز بهره برداری شود تا به بهترین ترکیب گل‌ آرایی برسید. اینکه برای کدام میز گل تهیه میشود بسیار مهم است چرا که هر میز در دکوراسیون تأثیر خاص خود را دارد. به‌ طور مثال: استفاده از گل‌ های مصنوعی کوچک و کوتاه‌ قد گزینه مناسبی برای میزهای عسلی خواهد بود.

آمیتیس رز متوسط 2

گلدان‌ های شیشه‌ ای مناسب برای دکوراسیون مدرن

استفاده از گلدان های شیشه ای برای گل مصنوعی روی میز می‌ تواند انتخاب خوبی برای تزئین خانه باشد چرا که باعث می‌ شود گل‌ ها بیشتر در معرض نمایش قرار گیرند. استفاده از این نوع گلدان ها بر روی میز غذاخوری بهترین گزینه است.

برای ایجاد جدابیت بیشتر در گلدان های خود میتوانید گل های مصنوعی را با شاخه های سبز یا گل های خشک ترکیب کنید.

گل مصنوعی مناسب برای سرویس بهداشتی

از دیگر فضاهایی که در آنها استفاده از گلدان‌ ها و گل‌ های مصنوعی توصیه می‌ شود سرویس‌ بهداشتی است. میتوانید با هزینه نه چندان زیاد یکنواختی در این فضا را از بین ببرید. در رنگ‌ آمیزی فضای سرویس ها معمولاً از رنگ های سفید و روشن استفاده میشود که با اضافه کردن گل های مصنوعی رنگی زیبایی این فضاها را میتوانید بیشتر کنید و در عین حال تغییری فوق العاده در دکوراسیون سرویس‌ بهداشتی خود ایجاد میکنید.

گل مصنوعی شیک

گل های مصنوعی در مجموعه نفیس از مرغوب ترین و با کیفیت ترین خمیر های چینی موجود در بازار درست میشوند و این گل ها شباهت بسیار زیادی به گل های طبیعی در بازار دارند. گل مصنوعی یک انتخاب ویژه و به صرفه برای تمامی افراد مخصوصا افرادی است که به گلهای طبیعی الرژی یا حساسیت دارند.