مجموعه تولیدی گل نفیس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

گل مصنوعی شیک

باکس گل مخروطی رز

گل مصنوعی شیک یا زیبا، به عنوان یکی از گل های ماندگار شناخته میشود که دارای دوام زیاد نیز می باشد، گل های مصنوعی عمدتا از مواد مصنوعی مانند خمیرگل چینی، پارچه و حتی پلاستیک ساخته میشوند.این نوع گل برای تزئیین فضای منزل و محیط کار کاربرد بسیاری داشته و میتواند زیبایی فضای کار و خانه شما را چند برابر نماید.
گل مصنوعی خمیری یک ابزار فوق العاده برای تزئین فضای داخلی خانه، اداره، رستوران، هتل و سایر محیط ها می باشد. به عبارتی امروزه گلهای مصنوعی خمیری یا اصطلاحا گل چینی،بدلیل ماندگاری بالا یکی از پرکاربردترین ابزارها در طراحی دکوراسیون خانه و ادارات و محیط های دیگر به حساب می آیند.
همگام با پیشرفت تکنولوژی،تولیدی گل نفیس گل های مصنوعی را با کیفیت بالا و طرح های جذاب و منحصر به فرد تولید می نماید. همچنین گل های مصنوعی را بسیار شبیه به گل های طبیعی تولید میکنند، که با کمی دقت می توان مناسب ترین گل را برای استفاده، خریداری نمود.

گلهای مصنوعی را میتوان در گلدان شیشه ای یا گلدان سرامیکی قرار داد. ما به عنوان تیم تزیینی مجموعه گل نفیس تمام تلاشمان را برای بهتر بودن و بروزتر بودن محصولات و جلب رضایت شما مشتریان عزیز میکنیم، همچنین شما می توانید از بین صدها نوع گلدان وگل مصنوعی جدید، شکل، رنگ و اندازه، گزینه ای را که به سلیقه و فضای خانه شما مناسب تر است، انتخاب نمایید.
همچنین انتخاب گل مصنوعی مناسب میتواند یکی از شیک ترین کادو ها برای دوستان و آشنایان باشد.
معمولا  گلهای مصنوعی نیز مانند گلهای طبیعی تنوع زیادی در شکل و رنگ دارند، اما مزیت اصلی گلهای مصنوعی نسبت به گل طبیعی ماندگاری بیشتر و حفظ ظاهر زیبایی در مدت طولانی است. البته باید در زمان خرید گل مصنوعی باید نکاتی را نیز رعایت نمایید.

مزایای گل مصنوعی به نسبت گل طبیعی

•عدم نیاز به نگهداری و آبیاری و کود دادن
•طول عمر بالاتر و خراب نشدن در شرایط نامساعد 
•قابلیت قرار گیری در هر جایی که دلخواه باشد بدون توجه به نور و دما 
•تنوع زیاد در انواع، رنگها، شکلها و اندازهها 
•آن ها در هر شرایط آب و هوایی و در هر فصلی سالم و تازه باقی می مانند. 
•گل های مصنوعی باعث حساسیت، بوی نامطبوع و جذب گرد و غبار نمی شوند. آن ها مناسب برای کسانی هستند که به گل های طبیعی حساس هستند یا دچار آسم و سینوزیت هستند. 
•گل های مصنوعی قابل شستشو، تغییر شکل و جابجایی هستند. شما می توانید با استفاده از آب و صابون، گل های مصنوعی خود را تمیز کرده و با تغییر جای گلدان ها، فضای خانه خود را تغییر دهید. 
•گل های مصنوعی ارزان تر، پایدار تر و با دوام تر از گل های طبیعی هستند.
شما نیاز ندارید که به صورت مرتب مانند گل های طبیعی، گل های مصنوعی خود را عوض کرده و برای گل جدید هزینه کنید. گل های مصنوعی برای سال ها در خانه شما باقی خواهند ماند. ما در مجموعه گل نفیس تمام تلاشمان را برای بهتر بودن و بروزتر بودن محصولات، جلب رضایت شما مشتری عزیز میکنیم؛ همچنین شما می توانید از بین صدها نوع گل مصنوعی جدید، شکل، رنگ و اندازه، گزینه ای را که به سلیقه و فضای خانه شما مناسب تر است، انتخاب کنید. انتخاب گل مصنوعی مناسب میتواند یکی از شیک ترین و به یاد ماندنی ترین کادو ها برای دوستان و اشنایان شما باشد.

گل مصنوعی جدید

احتمالا یکی از دغدغه های شما برای انتخاب گل مصنوعی جدید بودن و بروز بودن آن میباشد که دیگر این نگرانی را ندارید چرا که ما در مجموعه گل نفیس تمام تلاش خود را برای داشتن جدیدترین و بروز ترین متد ها برای ساخت گل ها مصنوعی و انواع وسایل زینتی برای کمک به شما میکنیم که بتوانید بهترین خرید با بصرفه ترین قیمت و بالاترین رضایت را داشته باشید و از دکور یا تزیین فضای دلخواهتون لذت ببرید

گل مصنوعی جدید بزرگ

احتمالا شما هم یکی از علاقمندان به گل های مصنوعی در ابعاد بزرگ می باشید که البته انتخاب گل مصنوعی بزرگ میتواند بهترین انتخاب برای راهرو یا گوشه های خالی و … باشد چرا که فضای خالی و بی روح گوشه یا حتی راهرو ها را بسیار دلباز تر و زیبا تر میکند.

گل مصنوعی بزرگ برای تزیین خانه

انتخاب گل مصنوعی بزرگ برای تزیین خانه میتواند زیبایی فضای شمارا بیش از پیش نمایان نماید، گل مصنوعی یکی از گونه های گل موجود در بازار میباشد که تنوع زیادی دارد و به راحتی میتوان ان را برای تزیینات داخلی منزل به کار برد چرا که مانند گل طبیعی  خشک نمیشود و نیاز به رسیدگی چندانی ندارد. ماندگاری آن بسیار زیاد است. این موضوع برای افرادی که وقت ویا حوصله برای رسیدگی به گل طبیعی ندارند مناسب میباشد.

اندازه مناسب برای گل مصنوعی، باید متناسب با محل قرار گیری آن باشد. گل مصنوعی بزرگ و یا گل مصنوعی کوچک را نمیتوان در هر جایی استفاده کرد. به عنوان مثال، گلهای بزرگ را میتوان در سالن های بزرگ، راهروها، پذیرایی ها و سطح زمین قرار داد. گلهای کوچک را میتوان روی میزها، قفسه ها، دکوراسیون دیوار و جعبه ها قرار داد.

رنگ مناسب برای گل مصنوعی، باید هماهنگ با رنگ دکوراسیون داخلی باشد. رنگ گل مصنوعی باید شبیه به رنگ گل طبیعی باشد. رنگهای زرد، سفید، صورتی، قرمز و بنفش مناسب هستند. رنگهای آبی، سبز، نارنجی و قهوه ای مناسب نیستند.

گلهای پیشنهادی برای تزیین منزل

در اینجا به عنوان نمونه،به یکی از گلهای مصنوعی شیک در گل نفیس، اشاره میکنیم:

گل مصنوعی مربع شیپوری: این گل از پارچه ساتن ساخته شده است و دارای 12 عدد شاخه با طول 30 سانتیمتر است. رنگ آن صورتی است و دارای جزئیات زیرین است. قابل استفاده در جعبه ها، رومیزی ها و دکوراسیون دست ساز است.

چرا گلهای مصنوعی شیک از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند؟

قیمت مناسب این گل ها در مقایسه با مدلهای طبیعی است که انتخابشان به عنوان شاخه یا دسته (عمده)، قیمت های متفاوتی دارد حاءز اهمیت است.
انواع گل مصنوعی زیبا در مدل های جدید و شیک که در قسمت های مختلف دکوراسیون هر جایی قابل استفاده هستند. بسته به سلیقتان می توانید بهترین گل ها را از بهترین گزینه های پر فروش گل نفیس، انتخاب و تهیه نمایید.
با کلیک روی تصاویر یا دکمه خرید، می توانید مشخصات کامل محصول را مشاهده کرده و انتخاب و خرید اینترنتی خود را تکمیل کنید و با خیالی راحت و در اسرع وقت ان را تحویل بگیرید.

شکل، بافت و اندازه گل مصنوعی

شکل ساقه، برگ، رگبرگ ها و نحوه چیدمان و قراگیری آنها در پیکره گیاه باید تا جای ممکن مشابه همان گونه طبیعی باشد که بر اساس آن ساخته شده است. مثلا همان طور که می دانید برگ گل سرخ به شکل بیضی با لبه های پیرامونی دندانه ریز است و اگر این برگ ها به شکل پنجه ای (مشابه برگ چنار) ساخته شود، قطعاً یک ایراد اساسی محسوب شده و هیچ کسی آن را نمی پسندد.

شکل سطح مقطع (بُرش) عرضی ساقه ها و نحوه منشعب و تقسیم شدن آنها از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ مثلا گل شیپوری از یک ساقه کوتاه اصلی به همراه دسته گل های مجتمع در طول آن تشکیل شده که یک ساختار کوتاه و باریک را در نمای کلّی گیاه ایجاد می کند.

جابجایی و تغییر عناصر و جزئیات اصلی گل ها و گیاهان، باعث آسیب جدی به زیبایی و ظاهر طبیعی آنها می شود. همیشه به یاد داشته باشید اگر محصولی را مشاهده نمودید که به نظرتان دارای ظاهر عجیب و غریب و نامتعارف است، مطمئناً همین حس در دیگر بینندگان نیز ایجاد شده و میزان باورپذیری آن را به شدت کاهش خواهد داد.

شکل رگبرگ های اصلی و فرعی موجود در برگ ها هم یکی دیگر از عوامل موثّر در جلوه طبیعی گل مصنوعی به شمار می رود. شاید باورتان نشود ولی همین نکات کوچک و به ظاهر بی اهمیت است که مصنوعی بودن گل و گیاه را آشکار و بر مَلا می کند.

اندازه یا به عبارتی دیگر، ریز و درشت بودن گل و گیاه مصنوعی هم نقش انکار ناپذیری در طبیعی و قابل باور دیده شدن آنها دارد. هر چه اندازه گل و گیاه مصنوعی به گونه های طبیعی نزدیک تر و شبیه تر باشد، احساس واقعی تری را به بیننده منتقل خواهد کرد. مثلا گل آنتریوم را همه ما به اندازه یک کف دست یا کمی کوچکتر دیده ایم؛ ولی اگر نوع مصنوعی این گل را در ابعاد بند انگشتی ببینیم، آیا باور پذیر و طبیعی به نظر می رسد؟ بدون تردید خیر.

تولید کننده و پخش عمده

مجموعه گل نفیس بعنوان تولید کننده و پخش کننده عمده گل های مصنوعی در کرج و سراسر ایران همیشه سعی بر آن داشته تا بتواند مرغوب ترین مواد و متریال را برای تولید گل های مصنوعی خود به کار گیرد، که این امر موجب افزایش رضایت مشتریان نیز شده. از طرفی این مجموعه بعنوان آموزشگاه تخصصی تولید گل های مصنوعی به شما عزیزان آموزش میدهد که در حین تولید گل مصنوعی از چه موادی و به چه صورت باید استفاده شود و به شما کمک میکند بتوانید در حین آموزش، کسب درآمد نیز داشته باشد.

خرید گل مصنوعی

گل های مصنوعی یا غیر طبیعی در انواع مدل ها و رنگ های مختلف در مجموعه گل نفیس یافت میشود، شما عزیزان میتوانید به راحتی با ثبت سفارش در سایت گل نفیس نسبت به خرید گل های مصنوعی اقدام کنید.

به واسطه تیم گل نفیس شما عزیزان می توانید گل های موردنظر خود را به صورت عمده یا به صورت تکی با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. گل هایی با بهترین کیفیت از لحاظ ماندگاری و جنس گلبرگ ها، که تولید معتبرترین برندهای دنیا می باشند.

گل مصنوعی شیک از کجا بخرم؟

احتمالا برای شما سوال پیش امده که چگونه میتوان گل مصنوعی شیک و مناسب پیدا کرد یا از کجا باید خریداری یا تهیه کرد؟

گل نفیس توزیع کننده گل مصنوعی و دارای ۱۵ سابقه و سابقه فروش آنلاین خدمت گزار شما در تهیه انواع گل مصنوعی است. در سایت گل نفیس شما می توانید انواع گل های مصنوعی شیک و زیبا را تهیه کرده و به زیبایی خانه یا محل کار یا … خود بی افزایید. گل های موجود در گل نفیس به دلیل واردات مستقیم و بدون واسطه با قیمت بسیار کمتر از بازار گل فروخته شده و تقدیم وجود مانای شما می شود. انواع برگ و درختچه به همراه بوته های شیک می تواند زینت بخش گلدان ها باکس گل، و میز های شما باشد. گل نفیس همچنین دارای چندین استادکار متخصص است که بر روی تک تک سفارش ها نظارت می کنند و باتوجه به سلایق شما، تغییرات مورد نظر را روی آنها اعمال کرده تا رضایت شما را جلب کنند. بیش از صد مدل گل، موجود در وبسایت گل نفیس میباشد که همگی از فیلتر نظارتی استادکار های این مجموعه گذشته اند.

گل خمیری بنفشه بزرگ

برای مشاهده بیشتر محصولات کلیک کنید.

دسته گل طراحی شده توسط استاد کاران گل نفیس

طراحی و پذیرش سفارشات انواع دسته گل های مدرن و کلاسیک نیز از دیگر خدمات گل نفیس است. استادکار های گل نفیس بنا به تجربه سالیان خود تقریبا می توانند هر مدل دسته گلی را برای عروسی، فرمالیته یا عقد و نامزدی طراحی و درست کنند. دسته گل ارکیده به عنوان مثال یکی از این طراحی های بی نظیر است که بنا بر سفارش یک مشتری عزیز از روی یک عکس ژورنالی ترکیه ای طراحی و ساخته شده است. کافی است تم مورد نظر خود را اعلام بفرمایید تا مجموعه همکاران گل نفیس ضمن تلاش برای ارائه بهترین نمونه موجود، به زیبایی جشن خود بیافزایید و یک شب خاطره انگیز را رقم بزنید.

برای سفارش انواع دسته گل عروس یا خواستگاری کافی است با مشاوران ما تماس گرفته و ضمن بیان انتظارات خود، مشاوره رایگان و قیمت دریافت نمایید. دسته گل مورد نظر شما با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در اسرع وقت آماده گشته و تقدیم شما می شود. سبد های خواستگاری که امروزه باکس گل نیز خوانده می شوند نیز با طراحی مدرن اماده عرضه و سفارش می باشند. به طور کلی، گل های مصنوعی به دلیل بهداشت بالاتر و زیبایی نزدیک به گل طبیعی جایگزین بسیار خوبی برای گل های طبیعی هستند که قابلیت شستشو دارند و بنابراین بسیار بهداشتی تر هستند.

تمیز کردن و شست شوی گل مصنوعی

برای نگه داری بهتر گل های مصنوعی، شما می توانید انها را تمیز کنید و برای تمیز کردن ان از روش های زیر استفاده کنید:

•گل های مصنوعی خود را با آب و صابون ملایم بشویید. برای این کار، ابتدا گل ها را از گلدان جدا کرده و سپس آن ها را در آب ولرم با کمی صابون قرار دهید. با یک برس نرم، گل ها را به آرامی تمیز کنید و سپس آن ها را با آب سرد بشویید. در نهایت، گل ها را با یک حوله خشک کنید و به شکل اولیه خود برگردانید

•گل های مصنوعی خود را با استفاده از وایتکس تمیز کنید. برای این کار، ابتدا گل ها را از گلدان جدا کرده و سپس آن ها را در یک ظرف پر از آب و وایتکس قرار دهید. به نسبت یک پارچه وایتکس به ده پارچه آب استفاده کنید. گل ها را در محلول بماند دهید تا گرد و غبار از بین بروند. سپس گل ها را با آب سرد بشویید و خشک کنید

•گل های مصنوعی خود را با استفاده از مواد الکلی مانند اسپری الکل، کولین، اسپری پودر، اسپری موبر و … تمیز کنید. برای این کار، ابتدا گل ها را از گلدان جدا کرده و سپس آن ها را با ماده الکلی مورد نظر پوشانده و به مدت ده دقیقه بگذارید. سپس با یک دستمال نرم، گل ها را پاک کنید: شما می توانید گل های مصنوعی خود را با استفاده از خشک شوی تمیز کنید. برای این کار، ابتدا گل ها را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و سپس به آن کمی خشک شوی بپاشید. کیسه را ببندید و به مدت دقایقی تکان دهید. سپس کیسه را باز کنید و گل ها را در معرض هوای تمیز قرار دهید

•گل های مصنوعی خود را با استفاده از جاروبرقی تمیز کنید. برای این کار، ابتدا جاروبرقی را در حالت نرم قرار دهید و سپس با فاصله مناسب، گل ها را جارو کنید. این روش برای گل های مصنوعی با برگ های سفت و صاف مناسب است.

چند نمونه از کار های مجموعه گل کادویی رز شاخه ایی مصنوعی نفیس   

برای مشاهده نمونه های بیشتر و زیباتر کلیک کنید

گل چینی سایه تلما
گل خمیری بنفشه کوچک